Prečo treba začať s angličtinou už v predškolskom veku?
Mladšie dieťa je veľmi bezprostredné a ľahko a bezproblémovo sa učí cudzí jazyk. Staršie dieťa, ktoré má už isté zábrany, môže mať problémy s dobrou výslovnosťou, gramatikou a ostýchavosťou pri výučbe. Učenie sa ďalšiemu jazyku v skorom veku napomáha vývoju a upevneniu mozgových buniek dieťaťa a zvyšuje tak jeho inteligenciu. Je známe, že ľudský mozog je prvých 7 rokov života výnimočne tvárny. Toto však závisí od kvality a kvantity prvých mozgových podnetov,ktoré dieťaťu predkladáme. Preto je nesmierne dôležitá stimulácia zmyslov.
Aké sú výhody výučby angličtiny v rannom veku?
Vo veľkej miere je pozitívne ovplyvňovaný mentálny rozvoj a intelektuálny vývoj dieťaťa.
Dieťa nadobudne prirodzenú výslovnosť.
Hoci dieťa nebude rozumieť každému slovu, naučí sa rozumieť z kontextu.
Myslenie dieťaťa bude pružnejšie.
Dieťa bude v komunikácii v cudzom jazyku spontánne, bez komunikačných bariér.
Komunikačné schopnosti dieťaťa s zlepšujú celkovo.
Akú metódu používajú vaši lektori pri výučbe cudzieho jazyka detí predškolského veku?
My používame pri výučbe detí predškolského veku prirodzenú cestu, tak ako by sa učili materinský jazyk. Pri výučbe vytvárame anglické prostredie, kde sa komunikuje len v angličtine! Materinský jazyk používame len, ak je to skutočne nevyhnutné. Touto metódou si dieťa u nás osvojuje rovnako prirodzene ako materinskú. Teda vychádzame z toho, že deti porozumejú základným významom cudzieho jazyka ešte pred tým, než sú schopné samostatného prejav. Chápu zmysel celých výrokov, fráz ! Neučia sa len jednotlivé slovíčka, formulovanie odpovedí prichádza až následne. Dieťa sa v žiadnom prípade nenúti k opakovaniu a ani k odpovediam. Deti sú u nás v pravom napr. anglickom prostredí: deti počúvajú anglické pesničky. Lektori využívajú najprirodzenejšiu činnosť detí predškolského veku – HRU.